Reebok Be More Human

Nowa kampania firmy Reebok nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu. Dlaczego? Aby docelowo stać się lepszą wersją siebie.

Reebok mówi o pokonywaniu własnych granic i słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym zarówno w sferze fizycznej, jak i psychicznej. Twarzą kampanii jest Joanna Jędrzejczak, mistrzyni świata UFC, która wielokrotnie przekraczała strefę komfortu, dzięki czemu osiągnęła mistrzostwo w sztukach walki i stała się źródłem inspiracji dla innych. Podczas treningu opowiadała o tym, że najważniejsze w w sporcie są odwaga, determinacja oraz przekraczanie własnych słabości.

Inauguracją kampanii był trening dla 120 osób w czterech dyscyplinach sportowych. Odbył się on 17 stycznia w Warszawie, a jego uczestnicy podzieleni zostali na cztery grupy i przypisani do swoich dyscyplin. Następnie okazało się, że trening, który odbędą nie będzie dotyczył ich specjalizacji, aby mogli wyjść poza strefę komfortu. I tak grupa dance trenowała bieganie, Cross Fit ćwiczyła jogę, biegacze mierzyli się z CrossFitem, a joga dała się ponieść muzyce i tańczyła.

www.reebok.pl

Nie ma dwóch takich samych osób, dlatego nie może być dwóch takich samych diet. U nas każda dieta jest inna, dopasowana do Twoich potrzeb, preferencji oraz wykluczeń. Odchudzamy po ludzku. Dostaniesz dietę i opiekę ekspertów.

Sprawdź >