facebook

Ćwiczenie na ręce i klatkę piersiową: Odwodzenie ramion

Ćwiczenie na ręce i klatkę piersiową: Odwodzenie ramion

Wariant I 

 

Ustaw się w pozycji stojącej.

 

 

Stopy rozstaw na szerokość bioder, nogi lekko ugnij w kolanach, napnij mięśnie brzucha i wyprostuj plecy ściągając łopatki w stronę kręgosłupa.

 

 

Wybierz pakiet dietetyczny dla siebie 

 

 

Unieś ręce ugięte w górę, łokcie przytrzymaj złączone na wysokości barków. Wykonując wydech, rozłącz ręce i skieruj je na zewnątrz. Dłonie cały czas utrzymuj nad łokciami.

 

Podczas wdechu przyciągnij przedramiona do siebie. Pamiętaj, aby w tym ćwiczeniu łokcie łączyć na wysokości barków.

 

Wykonaj 3 serie po 12-15 powtórzeń

 

 

Wariant II 

 

Pozostań w pozycji stojącej, stopy nadal rozstawione na szerokość bioder, brzuch napięty, plecy proste.

 

Unieś ręce ugięte w łokciach w górę. Przenieś ręce na bok, otwierając klatkę piersiową. Nie opuszczaj łokci poniżej linii barków. Weź głęboki wdech. Podczas wydechu unieś ręce nad głowę.

 

Z wdechem, opuść ponownie ręce ugięte w łokciach, na wysokość barków. Powtarzaj wznos ramion w górę. Zwracaj uwagę, aby podnosząc ręce w górę nie chować szyi między barki.

 

 

Wykonaj 3 serie po 12-15 powtórzeń

 

 

Wariant III

 

Połącz oba ćwiczenia. W staniu, napnij mięśnie brzucha, ściągnij łopatki, unieś ugięte ręce na wysokość klatki piersiowej i złącz łokcie przed sobą.

 

Podczas wydechu rozłącz i skieruj ręce na bok pamiętając, aby w łokciach utrzymać kąt prosty. Następnie unieś ręce do góry nad głowę.

 

Stopniowo opuść ręce na dół do kąta prostego i połącz łokcie przed klatką piersiową. Zwracaj uwagę, aby podnosząc ręce w górę nie chować szyi między barki.

 

 

Wykonaj 3 serie po 12-15 naprzemiennych ruchów ramion w górę i w bok

 

Główne grupy mięśniowe – piersiowy większy, dwugłowy ramienia, naramienny,  czworoboczny,  prostownik grzbietu.

 

 

Zobacz, jak prawidłowo wykonać to ćwiczenie:

 

 

 

 

Komentarze:
Zaloguj się, aby dodać komentarz. Jeśli nie masz swojego konta, zarejestruj się.
Podaj swoje dane, by szybko obliczyć jaki masz współczynnik BMI:
Płeć:
Data urodzenia:
Wzrost:
Waga obecna:
Adres e-mail:
Wyślij wynik na mój adres e-mail i zapisz mnie do newslettera PotrafiszSchudnac.pl. Chcę otrzymywać nowości dotyczące zdrowego trybu życia.
Anna Kowalik Coach Zdrowia Zadaj pytanie ekspertowi
Sprawdź nasze pakiety i zamów dietę dla siebie

Nasi partnerzy:

Superlinia M jak mama Vege Kobiety na medal
Powiadomienie o plikach cookie. PotrafiszSchudnac.pl korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej>>